Hubnutí Zdraví

Nejlepší rady na zhubnutí stehen

Většina žen si přeje mít dlouhé a štíhlé nohy. Na problémovou partii stehen tedy zaměřují cvičení a snaží se dodržovat i zdravý jídelníček. Inspirujte se cviky, díky kterým se podaří zhubnout i vám a vyformovat nohy do léta.

Změny v jídelníčku

Prvním krokem k tomu, abyste dosáhli vysněné váhy a postavy, která se vám budou zamlouvat, je změna v jídelníčku. Zbavte se tučného, smaženého a příliš kořeněného jídla. Vyhněte se sladkostem a zkuste pečivo a přílohy omezit alespoň na polovinu toho, co jste si dávali doteď.

Přidejte také víc zeleniny, ovoce, čerstvých surovin, libového masa a ryb. Uvidíte, že s odlehčeným jídelníčkem bude vaše cvičení účinnější a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Dodržujte také pitný režim, kdy vypijete alespoň 1,5 l čisté vody.

Využijte domácí posilovnu

Aby se vám hublo lépe, tak si k tomu doma uzpůsobte bydlení a vybavte si domácí posilovnu. Nepotřebujete k tomu velkou místnost, postačí například nepoužívaná šatna, menší pokoj, ve kterém skladujete věci nebo třeba část ložnice nebo jiného pokoje. Domácí posilovna nemusí být plná strojů, buď stačí jeden multifunkční, nebo jeden zaměřený na partie, které potřebujete posílit. Nezapomeňte na cvičební podložku, kde se můžete protáhnout před cvičením a také po něm.

Vhodné posilovací stroje

Ideálním posilovacím strojem, na kterém můžete zformovat a zhubnout svá stehna je rotoped. Jízda na rotopedu nezatěžuje klouby a nemusíte řešit, jaké je venku počasí nebo jaká je denní či večerní hodina.

Kromě tohoto cvičebního stroje je skvělým pomocníkem  , na kterém posílíte nejen nohy, ale i ruce a střed těla. Pro hubnutí stehen využijete i vibrační plošinu, protože velké množství práce odvede za vás, a když si každý den najdete alespoň 30 minut na cvičení, budete výsledkem opravdu překvapeni.

Jakým aktivitám se věnovat

Pro vytvarování nohou se skvěle hodí i obyčejná chůze. Ještě lepší variantou je však běh, a to buď venku, v přírodě nebo v pohodlí svého domova na běžeckém páse. Vyzkoušet můžete i závěsný systém TRX, kterým posílíte nejen nohy, ale také ruce a celý střed těla. Zajímavou zkušeností je i lezecká stěna nebo třeba lanový park.

Napište komentář