Hubnutí

Jak zhubnout stehna a zadek?

Užila jste si vánoční svátky natolik, že vám po nich zůstalo pár kilogramů navíc? Nejste sama. Většina žen po novém roce řeší jen to, jak se co nejrychleji dostat zpátky do formy a shodit přebytečnou tukovou tkáň. Samotné hubnutí sice příliš problematické není, ale o to horší je tvarování problematických partií. Kam tím míříme? Tam dolů – na vaše stehna a zadeček… Pokud s nimi máte „problém“ i vy, dejte na naše praktické tipy. Prozradíme vám, jak zhubnout stehna a zadek co nejefektivněji!

Možná vás to překvapí, ale naprostým základem hubnutí a tvarování stehen a zadečku je pozitivní myšlení. Smiřte se s tím, že ty vaše zatím nevypadají tak, jak byste chtěla, nicméně velmi brzy budou. Začněte mít své tělo ráda a nadbytečná kila poletí dolů rychleji. S pozitivním přístupem jde všechno mnohem lépe!

Tip: své BMI už zřejmě znáte, ale vypočítala jste si ABSI?

A co dál? Pozitivní přístup samozřejmě nestačí. Zorganizujte si veškeré aktivity tím, že si vytvoříte podrobný plán. Zapisujte si do něj, co jste snědla, kdy jste cvičila a vůbec vše, co nějak souvisí s vašim záměrem – zhubnout a vytvarovat stehna a zadek.

Když už jsme u jídelníčku, jezte pravidelně, a to malé porce (ideálně 5 – 6 x denně). Důležitý je i nízký glykemický index potravin. Tyto potraviny uvolňují cukr postupně a nestane se vám, že budete mít za krátkou dobu hlad. Ke každé porci jídla konzumujte syrovou nebo na páře uvařenou zeleninu. Pijte dostatek tekutin (během cvičení litr, za den pak min. 2 litry) a zajistěte svému tělo dostatečný příjem bílkovin. Zhruba 15 – 20 min. po cvičení poskytněte tělu jednoduché sacharidy a přibližně po půl hodince zmíněné bílkoviny.

Lámete si hlavu s tím, jak vlastně na stehna a zadek cvičit? Váš plán aktivit by měl zahrnovat anaerobní cvičení, v rámci kterého spálíte tuky a intenzivní silový trénink pro vytvarování postavy. Mezi osvědčené cviky patří polo dřepy, rychlé výpady nebo běh do schodů. Délka cvičení nemusí přesáhnout 20 – 25 minut, důležité je, aby bylo opravdu intenzivní.

Budete-li dodržovat všechny výše zmíněná doporučení, stoprocentně se vám podaří zadeček a stehna zhubnout a vytvarovat.

Leave a Comment